sâmbătă, 20 octombrie 2012

Steakuri (cel mai bine de ceafa) de porc la cuptor


O mancare care se face mai mult de la sine, treaba la ea avem 10 minute maxim. Foarte buna si cand avem musafiri, se poate pregati totul si cand vin oaspetii, se baga doar la cuptor. Domnului meu ii tot era frica ca vor iesi uscate dupa ce au stat atata la cuptor, dar n-a fost asa, ies moi si zaftoase.

Pentru 3 persoane
6 steakuri de porc (cel mai bine din ceafa, alea se fac cel mai bine asa; eu am folosit din muschiulet)
4 cepe mijlocii
6 lingurite mustar iute (preferabil de Dijon)
12 felii de sunca (se poate folosi afumata sau cruda; cine vrea poate pune bacon. Eu am folosit una usor afumata)
sare, piper

Feliile de carne se sareaza, pipereaza, apoi se unge fiecare cu o lingurita de mustar. Se lasa vreo ora in frigider sa traga. Apoi se pun pe o tava acoperita cu hartie de copt. Se acopera fiecare bucata de carne cu multe inele de ceapa (ceapa se da pe taietoarea Börner cel mai bine) si cu cate 2 felii de sunca. Se acopera tava cu hartie de alumniu si se da la cuptorul preincalzit (200°C) 80 minute. Apoi se ia folia de alumniu de pe tava si se mai lasa 8 - 10 minute la cuptor. Se servesc imediat. La mine numai pe o salata de varza.



4 comentarii:

  1. Ma bucur ca iti place si multumesc de vizita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte apetisant arata, daca au stat cu folie nu aveau cum sa iasa uscate :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, dar miroseau de-acum atat de bine si domnul meu stie ca atunci cand aromele din cuptor sunt apetisante, mancarea-i gata. ☺

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...