duminică, 20 februarie 2011

Double Chocolate Cheesecake Muffins


Reteta adaptata dupa cea a lui Steph de la KK

Pentru 12 muffins:
100 g ciocolata (in reteta cu 70% cacao, eu am pus cu lapte)
30 g unt
200 g faina alba
100 g zahar (eu am pus numai 70 g pentru ca ciocolata cu lapte e mai dulce decat cea amaruie)
maduva de la un baton de vanilie (eu am pus esenta naturala de vanilie)
1 lingurita de amoniac de sodiu
2 linguri cacao
2 oua
200 ml lapte
50 g ciocolata maruntita din cutit (eu am folosit ciocolata umpluta: Lindt Cassis & Chili, 70% cacao)

Crema de branza
250 g Philadelphia
1 ou
30 g zahar
20 g amidon
coaja rasa a unei jumatati de lamaie netratata
1 lingurita esenta naturala de lamaie

Suta de grame de ciocolata se topeste impreuna cu untul la foc foarte mic.
Intr-un bol se amesteca faina, zaharul, cacaua, amoniacul, maduva de vanilie. La sfarsit se adauga ciocolata ciopartita si cea topita.
Ouale se bat cu laptele.
Se amesteca bine si toate ingredientele pentru crema de branza intr-un bol separat.
Amestecatura de oua cu lapte se toarna peste cea de faina, se amesteca bine. Se pune in forme de muffins. Pe deasupra se toarna cate 2 linguri din crema de branza la un muffin.
Se dau la cuptorul preincalzit (180°C) 20 minute.

4 comentarii:

  1. Arata minunat!Cred ca o sa le incerc!
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Revin....deasupra ce ai pus ?Ceva aluat decupat?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca iti place, Janet.
    Deasupra nu se pune nimic: aluatul de ciocolata creste si crapa suprfata cremei de branza, de-acolo se trage "modelul".

    RăspundețiȘtergere
  4. Am inteles...sant tare interesante,le incerc!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...