sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Snitel montignac in panada de glass noodles


Experiment reusit cu brio, iupi! Am vazut la tv cum unii bucatari prajesc glass noodles in friteuza ca sa faca decoratii crocante pentru deserturi. M-am gandit c-o merge si ca panada si am avut dreptate!
Iese o panada crocanta de mai mare dragul! Si e ceva neobisnuit pe farfurie, ma gandesc ca si eventuali musafiri ar  fi incantati de asa ceva.

Carnea se pregateste pentru snitele in mod obisnuit, se da prin faina (de naut sau soia pentru montignaci) si prin ou batut (eu pun cativa stropi de frisca lichida in ou) si apoi pur si simplu prin glass noodles rupte in bucatele mai mici. Mie mi-a ajuns un pachet de 100 g pentru 6 snitele mijlocii (din muschiulet de porc). Se prajesc in ulei, ca cele obisnuite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...