joi, 27 ianuarie 2011

Salata evoluata de morcovi dupa Jamie Oliver

  1.  Se curata 4-5 morcovi mari si se dau pe razatoare. Se toaca coriandru verde si menta proaspata si se amesteca cu morcovii. Sau se foloseste ceapa ciorii. Se sareaza, pipereaza, pune 6 linguri de ulei de masline si 2 de suc de lamaie. Asta-i varianta primitiva, acum incepe evolutia. Ne putem opri la ce stadiu vrem.
  2.  Se prajesc intr-o tigaie fara ulei, cam un minut, un pumn de seminte indiene (asiatice). Eu am folosit trei feluri care mi-au iesit in cale mai intai: chimion in cruce, schinduf si seminte de mustar. Puteti folosi susan alb sau negru, boabe de coriandru, altele nu-mi vin in minte acum. Se curata 2-3 mandarine, se impart in felii si se adauga salatei.
  3. Se sfarama cu mana niste telemea sau feta peste salata
  4. Se prajesc sau coc 2-3 papadums si se sfarama peste salata, in farfurii, imediat inainte de a fi servita salata.
Eu las cateodata deoparte mandarinele. Pentru nemontignaci: se potrivesc foarte bine si felii de mango





.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...