luni, 17 ianuarie 2011

Garnitura la carne de miel: radicchio la cuptor dupa Jamie Oliver


Garnitura asta merge de fapt si la alte feluri de carne si peste, eu am servit-o la t-bone steakuri de miel.
Reteta am gasit-o in Jamie's Kitchen.

Pentru 4 portii ca garnitura
4 bucati radicchio (di Treviso, daca gasiti)
1 catel usturoi (dar sa fie mai mare)
1 legatura mica cimbru (thyme) proaspat (eu am pus uscat ca dintr-asta am avut)
6 linguri ulei de masline
sare, piper
8 felii bacon
10 linguri otet balsamico ieftin

Radicchio se curata de foile de la suprafata si se taie in sferturi (astfel incat sa ramana la bucata sferturile). Usturoiul se piseaza (cel mai bine intr-o piulita), se adauga cimbrul, iar se piseaza, apoi uleiul, sare si piper. Se amesteca bine si se toarna peste fiecare sfert de radicchio, astfel incat sa intre printre frunze. Se infasoara fiecare bucata intr-o felie de bacon, mai ales la varf, si se pun intr-o forma termorezistenta. Se toarna otetul peste bucatile de radicchio si apoi se da la cuptorul preincalzit (190°C) 25-30 minute.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...