sâmbătă, 25 decembrie 2010

Meniu de Craciun 2010, meniu clasic cu 7 feluri, de iarna

 Amuse geuele: foie gras, dovleac, spuma de mar copt. Calificativ: bun spre foarte bun. Spuma se poate prelua si pentru orice desert

 Aperitiv rece: terina de sfecla rosie cu mousse de hrean. Cam data-n bara, cantitatea de gelatina la partea rosie a fost prea mica si mi-am dat seama de treaba asta abia punand stratul alb. Calificativ: ok. Dar am dat peste o metoda de marinat sfecla rosie (copata sau fiarta) buna tare, o voi prelua pentru viitoarele salate.

Aperitiv cald: supa: duet de patrunjel (radacina si verde). Calificativ: foarte bun



Peste: cod facut sub folie, crema de varza de Bruxelles, chips de sfecla rosie. Calificativ: bun

Sorbet: de ghimbir. Am scapat cam mult ghimbir in el, a fost cam (prea) iute, d-ra kalua si mama l-au mancat cu paine, iar taica-meu a zis ca parca-i secarica. Calificativ: foarte bun


Carne: de caprioara cu varza rosie calita si para cu sos de merisoare. Calificativ: foarte bun (carnea si mai ales sosul excelent)

 Branzeturi: una cu nuci, alta de capra, maturata (am avut mai multe pregatite, dar si-asa au vrut numai 3 persoane felul asta) cu smochina si sos Cumberland interruptus. Calificativ: foarte bun


Desert: fondant de castane si ciocolata cu sos de vanilie. Calificativ: excelent

2 comentarii:

  1. Buna seara.

    Sunt interesata de reteta cu carne de caprioara, para si sos de merisoare. Este postata pe blog?
    Daca nu e, mi-ati putea-o scrie pe scurt pe adresa de e-mail guesswho_1973@yahoo.com? Va rog mult, mi se pare ceva mai special si as vrea s-o incerc.
    Multumesc.
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  2. O voi posta in curand pe blog. Multumesc de vizita!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...