miercuri, 21 aprilie 2010

Prajitura cu rubarba (revent) si lichior de oua

Eu sunt cu dulciurile adevarate, torturile cu crema imi plac! Prajiturile "uscate" (adica fara crema) si cele cu fructe nu ma atrag absolut deloc, deci nu pot sa spun despre prajitura asta daca-i buna sau nu pentru ca eu n-am gustat-o vreodata. Cert este ca toata lumea este innebunita dupa ea, si acasa, si la serviciu. Am facut-o si in forma rotunda de tort, si in forma de muffins, de data asta in tava normala de aragaz. E usor de facut si la prajitura asta ma gandesc cand am rubarba in casa si vreau sa scap repede de ea.




Ingrediente pentru o tava de aragaz (pentru o forma rotunda de tort injumatatiti cantitatile)
500 g rubarba taiata in felii de 1 cm
2 linguri zahar
200 g unt la temperatura camerei
360 g zahar
1 baton de vanilie (maduva de vanilie scoasa din baton) sau extract natural de vanilie (lichid)
2 oua
200 ml lapte
200 ml lichior de oua
520 g faina alba
2 lingurite praf de copt

Bucatelele de rubarba se pun intr-un bol si se amesteca cu cele 2 linguri de zahar.
Untul se bate spuma cu zaharul, apoi se adauga ouale si iar se bate bine totul. Se adauga vanilia, lichiorul si laptele, iar la sfarsit faina si praful de copt.
Se toarna aluatul intr-o tava acoperita cu hartie de copt, se presara bucatile de rubarba pe deasupra si se da la cuptorul preincalzit (170°C convectie) 25-30 minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...