luni, 19 aprilie 2010

Meniu montignac de primavara

Un meniu de primavara care mi se pare reusit. Nu cred ca v-am povestit ca alcatuirea meniurilor mi se pare cea mai grea si dificila latura a activitatii culinare: sa fie, binenteles, de sezon, sa nu se repete ingredientele, sa armonizeze intre ele etc. Stabilitul unui meniu imi ia zile intregi si daca aveti comentarii constructive la adresa lor, cum le-as putea face si mai bine, le astept cu mare placere.
Desertul a fost ceva neconform, de aceea nici nu zic nimic de el. De fapt nici n-a fost un desert, ci un tort, care intra la alta categorie. Totusi felul acesta lipseste si-l aveam programat, l-am sarit pentru ca n-ar mai fi mancat nimeni si desert, si tort. Il voi face candva si-l voi adauga.
Retetele le voi scrie la cerere, deci cine este interesat de ceva, rog sa scrie un comentar si cu mare drag voi posta reteta respectiva.

Meduza cu leurda


Peste in manta de seminte amestecate cu spuma de hrean cu mere la salata cu dressing de lamaie pe jeleu de mere


Supa crema de sparanghel alb


Friptura dubla de file de porc in sos de aceto balsamico cu spanac si carantica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...