duminică, 28 martie 2010

Tocanita de miel



Noua ne place carnea de miel si o prepar destul de des. In schimb de cea de oaie sau berbec ma feresc ca de nu stiu ce, am ramas cu sechele de cand se pregatea asa ceva in cantina internatului si mirosea mai mult decat neplacut pana in ultimul colt al scolii.
Tocanita asta ne-a placut foarte mult, Mr. kalua chiar a decretat-o cea mai buna mancare cu miel.
Pentru ca saptamana viitoare e Pastele, poate foloseste cuiva reteta asta cu ocazia asta, mai ales ca-i foarte usor de facut.

1 kg carne de miel taiata in bucati (eu am folosit fileul mignon)
200 ml vin alb sec (eu am folosit sampanie pentru ca era sticla desfacuta, poate asta i-o fi dat o savoare deosebita, nu stiu)
2 linguri otet de vin alb
1 ramurica de rozmarin
2-3 frunze de salvie
1-2 catei usturoi
100 ml supa clara
ulei de masline pentru prajit, deci nu trebuie sa fie de calitate foarte buna
sare, piper

Bucatile de carne se prajesc intr-o tigaie in care s-a infierbantat uleiul de masline. Se prajesc pe toate partile pana prind o culoare frumoasa, apoi se sareaza si pipereaza. Se adauga vinul (sampania) si otetul si se lasa la redus la flacara mare. Se pune rozmarinul, salvia, usturoiul si supa, se da focul la mic-mediu si se acopera tigaia cu capac. Se lasa 30-40 minute asa, impingand din cand in cand tigaia ca sa nu se prinda bucatile de carne de ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...