luni, 1 martie 2010

Salata de ton cu naut

Ieri a fost iar o zi veritabila de primavara. Vin de la serviciu si fac planul mancarii in cateva secunde: salata de ton cu naut. Vremea era numai buna pentru o salata, iar treaba multa nu-i. Domnisoara kalua nu mananca peste (sau alte animale din ape), totusi tonul din conserva il accepta si eu sunt bucuroasa macar de atat.

Salata de ton cu naut

3 conserve ton in suc propriu sau apa (se pot folosi doar doua, eu am vrut sa fie mai mult peste)
2 conserve naut fiert
1 legatura ceapa verde
500 g ardei grasi sau kapia, daca se poate rosii
patrunjel verde
sare, piper
sucul de la o lamaie
ulei de masline

Eu n-am avut decat trei ardei kapia verzi, dar tare bine s-ar fi potrivit mai multi.
Ardeii se coc, se curata de pielita, cotor, seminte si se taie in bucatele. Intr-un bol de salata se pune nautul si tonul, ambele scurse, ceapa verde taiata, ardeii copti, patrunjelul verde tocat mic, sucul de lamaie, uleiul, sarea si piperul. Gata mancarea!

Azi dimineata am vazut tulpina de telina din frigider, s-ar fi potrivit si ea de minune in salata asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...